El JOC és l’activitat innata de l’infant per aprendre de forma globalitzada aspectes de totes les seves àrees de desenvolupament. Els espais es transformen a mesura que el nen madura, respectant la individualitat i la diversitat de l’aula.

Joc matemàtic

  • Al pati tenim estructures que ens ajuden en els moviments motrius més grans
  • Per estimular el moviment dels infants tindran al seu abast pilotes, cotxes i cadires multipostures per arrossegar.
  • Per estimular els sentits seguirem utilitzar ampolles sensorials creades amb diferents materials.
  • Es fan grans i necessiten imitar, fer joc simbòlic, per això hem introduït nines i l’espai de la cuineta va creixent.
  • Presentem el bits per l’atenció, la percepció i la memòria, amb imatges de plantes amb flors.

Educació artística

  • Ara que s’acosta el fred cantarem les cançons relacionades amb el temps: Ai quin fred que fa, Plou i fa sol i Xim-Xim-Xim.
  • Com que s’acosta el Nadal, practicarem les cançons típiques per després poder-les cantar també a casa, com per exemple Ara ve Nadal, Caga Tió, El Trineu.  
  • També portarem el ritme de les cançons amb un instrument típic del Nadal com és la pandereta.
  • Per fomentar l’habilitat manual pintarem amb diferents tipus de ceres de colors en suports de paper variats.

Anglès amb música

  • Seguirem escoltant diàriament les cançons d’animals en angles, que els agraden molt i els motiven.
  • El dimarts vindrà “the teacher” a fer jocs i a cantar cançons amb titelles d’animalets.

Autonomia

  • Per sortir al pati cantarem  “Al pati de l’escola”, practicarem que reconeguin el seu penjador i que agafin la seva jaqueta, col·laborant amb la mestra per posar-se-la.
  • A l’hora del dinar, seguirem reforçant el torn d’espera, que cada infant es quedi a la seva cadira fins que la resta acabi, sense treure’s el pitet.