Joc matemàtic
- Al pati fem experimentació al sorral amb galledes, pales i tubs.
- Introduïm la taula corba, un element que els ajuda a mantenir l’equilibri i a desenvolupar la seva imaginació.
- Continuarem oferint propostes amb material inespecífic on els infants poden manipular o combinar segons les seves necessitats. Un material molt divertit per explorar l’entorn són els tubs de cartró, que fan servir per mirar a través d’ells.
- Amb l’arribada del senyor Carnestoltes, crearem un nou espai a la classe. Els oferirem materials i objectes per poder-se disfressar i així també treballar els conceptes de posar-treure, amagar-se…
- A prop del matalàs hi haurà l’espai dels contes, perquè als infants que els hi vingui de gust puguin agafar-los de forma autònoma. Els hi ensenyarem a respectar-los guardant-los a la prestatgeria en acabar.
- Continuarem treballant el joc simbòlic amb la nostra cuineta, les nines i els seus accessoris.
- Presentem els bits per l’atenció, la percepció i la memòria amb imatges d’invents.
Educació artística
- Aprendrem la cançó del Carnestoltes, un personatge que trobaran al rebedor. Seguirem les ordres que ens demani i farem petites sorpreses. Ens preparem per la Rua elaborant les disfresses que lluirem el gran dia!
- Comencem els contes tradicionals a la Mimosa. Aquesta vegada tindrem la història de la Caputxeta Vermella en titelles!!!
- Seguim desenvolupant l’art plàstic, pintant amb ceres i colors a papers de diferents textures.
Anglès amb música
- Tornen les cançons diàries que escolten cada dia mentre juguen.
- La teacher i el John ens sorprendran amb múltiples titelles, cançons i sorpreses en anglès.
Autonomia
- Com que ja coneixen bé el centre i la rutina, practicarem el tren per desplaçar-nos tots alhora.
- Els animarem a treure’s ells sols les sabates per fer la migdiada
- Motivarem als infants a recullir el seu matalàs un cop s’aixequi de la migdiada.
- Treballarem l’hàbit d’estar net a l’hora de dinar amb el tovalló, mostrarem als infants la diferència entre estar nets i estar bruts.