Juguem amb el cos i els sentits

  • A l’aula gran seguirem oferint el circuit motriu amb les tarimes de fusta i diferents espais amb propostes noves i atraients.
  • Oferirem una cortina perquè puguin jugar a aparèixer i desaparèixer, i així anar construint la seva pròpia imatge.
  • Mantindrem el material inespecífic introduint-ne de nous elements com les cadenes per seguir fent combinacions.
  • Introduirem una capsa de cartró gran per arrossegar, entrar, sortir…
  • Per els més petits mantindrem l’espai tou i oferirem propostes amb materials més suaus com contes i pilotes amb textures diferents.
  • Seguirem experimentant amb la panera iels seus materials.
  • El Lab sobre rodes el divendres 31 de maig: Un laboratori de materials originals per tots els infants que els aproparà a la ciència, potenciant l’aprenentatge actiu amb l’experimentació

… i també proposarem…

  • Al matí saludarem a la nostra mascota, el Lupo, i anirem cantant amb les nostres titelles cançonetes a la rotllana !
  • Continuarem amb les moixaines: “Pim pam repicam” i “Ning nong”.
  • Mica en mica anirem introduint un nou conte: “El llibre dels sorolls”, serà molt divertit!

Les nostres necessitats

  • Seguim reforçant amb l’afecte la relació amb la mestra icobrint les necessitats bàsiques dels infants amb molta qualitat, per donar-les-hi seguretat.
  • Començarem a dinar a la taula, la mestra els hi donarà l’oportunitat d’agafar la cullera i així potenciar l’autonomia
  • A l’hora de dinar oferirem la possibilitat de beure en got de vidre amb l’ajuda de la mestra i poc a poc anirem deixant que l’agafin amb les seves manetes.
  • Els més grans ja descansaran en matalàs.