Joc matemàtic

  • Creem un nou racó a la classe, amb una barra i una cortina on juguen a fet i amagar i ha passar d’un cantó a l’altre
  • Mantindrem l’espai de la cuineta ampliant amb diferents materials per tenir un joc simbòlic més ric en possibilitats
  • Canviarem els accessoris de l’espai de les disfresses per poder seguir treballant els conceptes de  posar-se i treure’s
  • Introduïm el racó de les construccions per poder crear i desfer utilitzant la imaginació
  • Al pati, motivem el moviment amb la caseta de fusta, pujant per les escales i baixant per la tobogan
  • Al sorral, ampliem el material amb olles i culleres grans de cuina
  • El Lab sobre rodes el divendres 31 de març: Un laboratori de materials originals per tots els infants que els aproparà a la ciència, potenciant l’aprenentatge actiu amb l’experimentació

Educació artística

  • Per treballar l’habilitat manual,  anirem incloent els gomets i manipularem diferents tipus de paper
  • Continuem amb els contes tradicionals a la Mimosa. Aquesta vegada tindrem la història de El Patufet, el 25 de Març
  • A la rotllana dels matins, introduirem el conte de: Ja tinc dos anys i A tocar granja

Anglès amb música

  • Tornen les cançons diàries que escolten cada dia mentre juguem
  • La teacher i el John ens sorprendran amb múltiples titelles, cançons i sorpreses en anglès

Autonomia

  • Per dona’ls-hi més autonomia posarem a l’aula una petita escombraria que els hi permetrà llençar el mocador un cop l’hagin fet servir
  • Reforçarem la importància de menjar amb la cullera i no amb les mans
  • Comencem a oferir tovallons mentre mengem, per eixugar-nos quan sentim que estem bruts