Joc matemàtic
- Creem un nou racó a la classe, amb una barra i una cortina on juguen a fet i amagar i ha passar d’un cantó a l’altre
- Mantindrem l’espai de la cuineta ampliant amb diferents materials per tenir un joc simbòlic més ric en possibilitats
- Canviarem els accessoris de l’espai de les disfresses per poder seguir treballant els conceptes de posar-se i treure’s
- Introduïm el racó de les construccions per poder crear i desfer utilitzant la imaginació
- Al pati, motivem el moviment amb la caseta de fusta, pujant per les escales i baixant per la tobogan
- Al sorral, ampliem el material amb olles i culleres grans de cuina
- El Lab sobre rodes el divendres 31 de març: Un laboratori de materials originals per tots els infants que els aproparà a la ciència, potenciant l’aprenentatge actiu amb l’experimentació
Educació artística
- Per treballar l’habilitat manual, anirem incloent els gomets i manipularem diferents tipus de paper
- Continuem amb els contes tradicionals a la Mimosa. Aquesta vegada tindrem la història de El Patufet, el 25 de Març
- A la rotllana dels matins, introduirem el conte de: Ja tinc dos anys i A tocar granja
Anglès amb música
- Tornen les cançons diàries que escolten cada dia mentre juguem
- La teacher i el John ens sorprendran amb múltiples titelles, cançons i sorpreses en anglès
Autonomia
- Per dona’ls-hi més autonomia posarem a l’aula una petita escombraria que els hi permetrà llençar el mocador un cop l’hagin fet servir
- Reforçarem la importància de menjar amb la cullera i no amb les mans
- Comencem a oferir tovallons mentre mengem, per eixugar-nos quan sentim que estem bruts