Joc matemàtic

  • Canviem el circuit d’estructures de la classe afegint unes escales,
  • El racó de les construccions creix, ampliant amb les peces translúcides i un mirall a l’estructura de fusta perquè puguin experimentar amb la profunditat i transversalitat.
  • Afegim els trens i els seus circuits perquè comencin a fer connexions.
  • Al sorral anem fent combinacions amb el material exposat molt divers.
  • Presentem els bits per l’atenció, la percepció i la memòria amb imatges d’ocells.
  • Continuarem oferint el joc simbòlic amb la nostra cuineta, les nines i els seus accessoris.

Educació artística

  • Introduirem una història tradicional, La llegenda de Sant Jordi, a través de les imatges del conte i la cançó a la classe, que també es representarà el dia 23 d’abril per celebrar la diada.
  • Farem una manualitat amb pintura pel dia de Sant Jordi que s’entregarà aquell mateix dia.
  • Al pati també proposarem espais artístics, com pintar els vidres amb pintures especials o pintar el terra amb guix.
  • Explicarem un nou conte: “Adéu als bolquers” i “L’orinal de la Lulu´´que ens ajudarà i acompanyarà durant aquest procés.

Anglès amb música

  • Tornen les cançons diàries que escolten cada dia mentre juguem.
  • La teacher i el John ens sorprendran amb múltiples titelles, cançons i sorpreses en anglès.

Autonomia

  • Ambelbon temps començarem a treure els bolquers als infants que estiguin preparats, crearem un nou espai a la classe amb imatges que expliquin aquest hàbit i introduirem un nou element a la classe: l’orinal!!
  • Seguirem reforçant l’hàbit d’estar net, a l’hora de dinar amb el tovalló i durant el dia amb els mocadors, mostrant als infants la diferència entre estar net i estar brut.