Joc matemàtic
- Arriba el bon temps i continuarem gaudint del sorral. Experimentem amb pedres i molinets.
- Al pati posem el carretó de fusta. També crearem diferents racons, on els infants puguin desenvolupar el joc simbòlic amb les nines.
- Introduïm el mercat i seguim desenvolupant el joc simbòlic amb tot el que tenim a l’aula i nous materials: les nines i els seus accessoris, la cuineta… els bressols, les mantetes…
- A la cuineta oferirem cadenes i cordills per combinar-los amb els diferents recipients i fer menjars.
- Al racó de les construccions introduïm l’arc de Sant Martí de Waldorf
- Presentem els bits per l’atenció, la percepció i la memòria amb imatges dels òrgans del cos .
Educació artística
- Prepararem L’ATELIER DE PLÀSTICA fent servir diferents tècniques i materials per ampliar la nostra creativitat artística.
- Farem una sorpresa pel Dia de la Família, el dia 13 de Maig, per emportar a casa.
- Treballarem diferents cançons relacionades amb els insectes: La Mosca, La Marieta, L’Abella i L’Aranya. També seguim reforçant els hàbits d’autonomia amb els contes de “Lorinal de la Lulú´´ i “Després dels bolquers´´.
- Continuarem amb les titelles tradicionals: Els tres porquets
Anglès amb música
- Tornen les cançons diàries que escolten cada dia mentre juguem
- La teacher i el John ens sorprendran amb múltiples titelles, cançons i sorpreses en anglès.
Autonomia
- Continuem reforçant la importància de menjar amb la cullera i no amb les mans.
- Oferirem tovallons mentre mengem per eixugar-nos quan sentim que estem bruts.
- El fet de que algun infant de l’aula ja no porti bolquers és una motivació per la resta del grup a identificar quan tenen caca al bolquer i ho expressin perquè els netegem. Cadascú va fent aquesta maduració al seu ritme i la mestra respecta cada procés individual.