Juguem amb el cos i els sentits
Per als grans…
- Pujarem el grau de dificultat dels circuits amb les diferents estructures que han anat apareixent a l’aula. Per ajudar als petits caminadors mantindrem les cadiretes de fusta per arrossegar. Seguirem amb els esglaons, ja que pugen dia a dia amb més seguretat i posant-se a proba a si mateixos. A més afegirem la rampa per a que puguin començar a experimentar amb ella.
- Seguirem oferint noves propostes amb material inespecífic iexperimentant amb la panera iels seus materials. Els hi encanta! Continuarem amb material natural, noves pilotes i també material inespecífic.
- Així doncs el més grans necessiten cada cop estructures una mica més complexes per tenir nous reptes!
Per als petits…
- Els més petits ja s’estan fent grans i necessiten petites estructures de fusta per pujar i baixar, treurem un dels matalassos ampliant així l’espai per moure’s.
- Com a propostes oferim llaunes grans amb diferent material inespecífic a dins per jugar a posar i treure. Les llaunes també provoquen el moviment quan les han d’anar a buscar si surten rodant.
- Mantindrem les ampolles sensorials i les diferents pilotes que ens encanten i motiven el moviment.
… i també proposarem…
- A la rotllana com cada matí saludarem a la nostra mascota, el Lupo, i anirem cantant amb les nostres titelles cançonetes noves com: “La primavera, l’elefant i el lleó”.
- Continuarem amb les moixaines: “Quan vagis a la carnisseria” i “Escarbat bum bum”.
- Seguirem mirant “El llibre dels sorolls” a la rotllana, que els hi encanta!
- El 15 de Maig celebrem el dia de la família i farem una petita sorpresa per vosaltres.
- El Lupo viatger ha començat a marxar a les cases dels més grans per poder compartir les experiències del cap de setmana amb la resta de companys de la classe!
Les nostres necessitats
- Seguim reforçant amb l’afecte la relació amb la mestra icobrint les necessitats bàsiques dels infants amb molta qualitat.
- Durant tot el mati ja oferirem aigua en got de vidre! A la taula amb molt acompanyament mantindrem també el seu ús.
- Amb els més grans seguirem dinant en petits grups asseguts amb cadira i taula. La mestra els hi donarà suport i els anirà animant a agafar la cullera per sí sols.
- Mentre parem la taula amb estovalles i esperem el menjar repartirem pitets i cantarem cançonetes com: “Verduretes”, “Nyam, Nyam, Nyam” , “Si vols aigua”, “Fruites i verdures”.
- Amb els més petitons de la classe seguirem treballant al dinar la postura a la falda de la mestra, que s’apropin a la cullera per agafar el menjar per si sols i els seguirem oferint beure aigua amb un got de vidre.
Maig 2022
Núria Delgado i Marta Garriga