Juguem amb el cos i els sentits

Per als grans…

  • Pujarem el grau de dificultat dels circuits amb les diferents estructures que han anat apareixent a l’aula. Per ajudar als petits caminadors mantindrem les cadiretes de fusta per arrossegar. Seguirem amb els esglaons, ja que pugen dia a dia amb més seguretat i posant-se a proba a si mateixos. A més afegirem la rampa per a que puguin començar a experimentar amb ella.
  • Seguirem oferint noves propostes amb material inespecífic iexperimentant amb la panera iels seus materials. Els hi encanta! Continuarem amb material natural, noves pilotes i també material inespecífic.
  • Així doncs el més grans necessiten cada cop estructures una mica més complexes per tenir nous reptes!

Per als petits…

  • Els més petits ja s’estan fent grans i necessiten petites estructures de fusta per pujar i baixar, treurem un dels matalassos ampliant així l’espai per moure’s.
  • Com a propostes oferim llaunes grans amb diferent material inespecífic a dins per jugar a posar i treure. Les llaunes també provoquen el moviment quan les han d’anar a buscar si surten rodant.
  • Mantindrem les ampolles sensorials i les diferents pilotes que ens encanten i motiven el moviment.

… i també proposarem…

  • A la rotllana com cada matí saludarem a la nostra mascota, el Lupo, i anirem cantant amb les nostres titelles cançonetes noves com: “La primavera, l’elefant i el lleó”.
  • Continuarem amb les moixaines: “Quan vagis a la carnisseria” i “Escarbat bum bum”.
  • Seguirem mirant  “El llibre dels sorolls” a la rotllana, que els hi encanta!
  • El 15 de Maig celebrem el dia de la família i farem una petita sorpresa per vosaltres.
  • El Lupo viatger ha començat a marxar a les cases dels més grans per poder compartir les experiències del cap de setmana amb la resta de companys de la classe!

Les nostres necessitats

  • Seguim reforçant amb l’afecte la relació amb la mestra icobrint les necessitats bàsiques dels infants amb molta qualitat.
  • Durant tot el mati ja oferirem aigua en got de vidre! A la taula amb molt acompanyament mantindrem també el seu ús.
  • Amb els més grans seguirem dinant en petits grups asseguts amb cadira i taula. La mestra els hi donarà suport i els anirà animant a agafar la cullera per sí sols.
  • Mentre parem la taula amb estovalles i esperem el menjar repartirem pitets i cantarem cançonetes com: “Verduretes”, “Nyam, Nyam, Nyam” , “Si vols aigua”, “Fruites i verdures”.
  • Amb els més petitons de la classe seguirem treballant al dinar la postura a la falda de la mestra, que s’apropin a la cullera per agafar el menjar per si sols i els seguirem oferint  beure aigua amb un got de vidre.

Maig 2022

Núria Delgado i Marta Garriga