Joc matemàtic

  • Presentem els bits per l’atenció, la percepció i la memòria amb imatges dels Científics.
  • Al sorral experimenten i aprenen a comparar mides i mesures treballant els conceptes molt, poc, llarg  i les relacions quantitatives com agrupar elements, amb el material que posem a la seva disposició. També podran gaudir del nou panel que hem posat a la paret per poder fer transvasaments de sorra amb els tubs.
  • Al pati petit, hi ha un espai tou anomenat la part “Chill -out´´
  • A la classe tindrem un prestatge amb tot de puzles i encaixos per seguir potenciant el pensament matemàtic.
  • Seguim ampliant les construccions, e introduïm el mon dels minimons amb la seva caseta.

Educació artística

  • Treballarem les cançons pròpies de l’estiu: “Peix-peixet”, “A la vora de la mar” i “El pop i la petxina” i farem un repàs de totes aquelles que hem anat cantant durant el curs. També seguim reforçant els hàbits d’autonomia amb el contes de “Vaig tota sola al lavabo´´.
  • Seguirem fent servir diferents tècniques i materials per ampliar la nostra creativitat artística i continuarem creant diferents murals plens de colors, tot això ens ho emportarem a final de mes en un bonic recull plàstic.
  • Continuarem amb els contes tradicionals: “La rateta presumida”
  • Seguim preparant una petita Festeta per despedir el curs, que ja s’acosta!!!!!

Anglès amb música

  • Tornen les cançons diàries que escolten cada dia mentre juguem.
  • La teacher i el John ens sorprendran amb múltiples titelles, cançons i sorpreses en anglès.

Autonomia

  • El fet de que algun infant de l’aula ja no porti bolquers és una motivació per la resta del grup a identificar quan tenen caca al bolquer i ho expressin perquè els netegem. Cada infant va fent aquesta maduració al seu ritme i la mestra respecta el procés de cada un d’ells.
  • Seguirem treballant sobre l’hàbit d’estar net, a l’hora de dinar amb el tovalló i durant el dia amb els mocadors, mostrant als infants la diferència entre estar net i estar brut.