Pretenem despertar una actitud de curiositat i d’interès envers aquesta nova llengua.
Així al llarg de la seva estada a La Mimosa s’estimula perquè l’infant assimili L’ANGLÈS com una nova llengua vehicular més, basat en la introducció de l’idioma a través de situacions quotidianes, de jocs i essencialment a través de les cançons, de la música i la dansa.
La MÚSICA ajuda a assimilar els aprenentatge de forma lúdica i emotiva: el llenguatge oral, la dansa, el ritme i el moviment, ens ensenyEN a sentir i percebre, i poc a poc a expressar-nos.
Per això l’anglès de la Mimosaés ANGLÈS AMB MÚSICA, amb l’objectiu de que l’infant es familiaritzi i assimili de forma inconscient la música de la llengua, la pronunciació dels sons, paraules, estructures i cançons.
CONSISTEIX EN DUES ACTIVITATS:
LA MÚSICA DIÀRIA EN ANGLÈS
oferint als infants una exposició oral constant de material que li agrada, l’atreu, el motiva, el manté atent, el tranquil·litza i el diverteix.
Els recursos més utilitzats en la immersió lingüística a infants tan petits es basen en la repetició, sobretot si el que aprenem és en forma de cançó.
L’ANGLÈS AMB LA TEACHER
La nostra mestra d’anglès ens prepara activitats divertides i sorprenents amb la mascota d’anglès, EL JOHN, les cançons que formen part de la nostra rutina, les titelles que acompanyen les cançons I danses.
Els recursos visuals també seran un gran suport en l’aprenentatge de l’idioma, que l’infant sigui capaç de relacionar un concepte, en termes visuals i auditius.
Aquesta connexió de conceptes en anglès també va lligat amb la mestra, ja que l’infant interpretarà que quan la mestra d’anglès entra a l’aula, l’idioma vehicular durant la classe serà l’anglès.
L’infant ha de saber identificar a cada mestra pel seu idioma, per això les mestres utilitzen sempre la mateixa llengua per dirigir-se a l’infant.